Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 20, 2009

Father's Day Celebration












Practically I have not celebrated father’s day ever since I was young because my dad always reminds us every day is a father’s day, and we should renew our love to him just like we renew our love to God.

But as I moved in to my husband’s house, father’s day celebration is an annual event and they will celebrate it as a formal function which means grand dinner is a must for abah. I am still adapting to new things in my life and this one is an exact example of it. To me it’s totally an advantage to my stomach for I could load in as much as I could inside it.

Hence on Friday it was, circa 8pm my hubby drove abah and mama as a special treat for him to one of the classic architectural building ever at the heart of Kuala Lumpur. The restaurant represents Malaysia in a nutshell. The Rumah Kampung (village house) exterior, together with the carved wooden interior, adds authenticity to the place. Cultural shows such as traditional dances are performed daily. They served local cuisine and small portion of western foods as well.

Oh, I did enjoy myself watching the performance from the multiracial dancers and my stomach was absolutely bloated from varieties of foods taken last night. Thanks for the dinner. I am looking forward for the next one.* wink*wink*

5 comments:

  1. Seronok tengok keluarga baru Mar.Samalah kita, tiada sambutan yang khusus untuk hari bapa sebabnya hari2 adalah hari bapa.Cuma diz year je tak boleh sambut bersama bapa tercinta.

    Al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. Mar dan abg fuad nampak semakin chumel..

    senang hati ya..lalala~~

    ReplyDelete
  3. sepatutnya mcm tu aie..hari2 adalah hari bapa. tapi xpela.setiap keluarga mungkin ada pandangan dan cara berbeza. Mar sebenarnya dah turun sedikit berat daripada masa mula2 naik mendadak dulu2, tapi skrg mar selesa pakai baju longgar2, jadi mungkin akan nampak extra kg di situ. :-) abg fuad? huhu.memang terlebih gembira. :-)

    ReplyDelete
  4. Seronok tengok mar dengan famili, akak tak sambut pun hari bapa...suami pun buzy waktu tu..ntah laa semenjak dah kahwin 3 tahun nie hari-hari yg mcam tu kadang-kadang terlupe..ape pun iringan doa kite untuk ayah tu penting sebenarnya...

    ReplyDelete
  5. Setiap hari adalah hari bapa sebenarnya. dalam solat jgn lupa untuk mendoakan kesejahteraan mereka dunia dan akhirat. Xpe kak.. xsambut pun xpe.yg penting kasih sayang kita terhadap ibu atau ayah subur senantiasa.Mesti sibuk menjaga anak kan? :P

    Salam sayang untuk seisi keluarga

    ReplyDelete