Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

Akmar makan banyak

sedang mar kunyah xhabis-habis dari pagi tadi, mar tanya diri mar "apesal la mar ni makan banyak sangat? Tak kenyang-kenyang ke?" .Mar memang pelik sebab dari mingu lepas mar makan banyak.

Tiba-tiba baru mar teringat, mar dari kecil kalau tension atau cuba sedaya upaya nak lupakan sesuatu atau alihkan perhatian mar pada perkara lain,... mar akan cari benda untuk makan. mar tahu habit ni x sihat..tapi untuk minggu lepas dan minggu ni hati mar berdebar-debar. badan rasa sejuk je. sebab tu kot mar makan banyak!

Mar redha sahaja dengan apa keputusan. Ketentuan itu semua kerja Allah, kita hanya mampu merancang dan berusaha. Mar harap walau apa sekalipun keputusan, mar akan terus tabah dan kuat. Yang penting, bila dah tahu keputusan, mar boleh tarik nafas lega dan BERHENTI MAKAN DALAM KUANTITI YANG BANYAK.

ok kerja ada banyak menimbun sangat ni. Mar dah mula rasa bersemangat sangat sebab mar dah banyak kerja. Korang pun tahu kan, mar ni suka bangat kerja!!

weehuuu..GTG.!

3 comments:

  1. kakmar! wish u gud luck!smile alwayz..jgn tension2 ea..

    ReplyDelete
  2. awak selalu support k mar. tq haida..sayang haida walaupun dia selalu kena marah dgn k mar =) hihihi. k mar pun support haida juga k !

    ReplyDelete