Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 6, 2010

hati

saya harap hati saya lutsinar agar semua dapat membaca apa yang terkandung di dalamnya.


saya xreti berbohong, maka kadang2 mereka kata saya ‘naive’. tapi apa yang kita dapat bila berbohong? dunia ini seperti roda, bila kita berbohong, satu hari akan ada yang berkata bohong dgn kita. Saya tak sanggup...apa yang kamu nampak daripada saya, inilah saya seadanya. saya tidak akan mencuba menjadi sesuatu yang bukan diri saya...percayalah..inilah saya...apabila saya menangis..percayalah itu air mata saya yang diperah dari hati yang bengkak..

saya masih muda dan saya masih ingin belajar...didiklah saya dengan lemah lembut kerana saya suka dididik..saya tidak berbohong..jika kamu mahukan saya menjadi matang seperti kamu..tunjukkan lah saya jalan dan contoh terbaik.. saya akan mengikuti dari belakang..

saya diam..tapi saya pendendam..janganlah sakitkan hati saya kerana saya pasti akan membalasnya..maafkan saya jika terkasar pada kamu..bukan niat untuk membalas..tapi hati saya terluka parah..maafkan saya

saya senyum tapi saya menangis...ini sahaja yang saya reti berbohong. maaf jika kamu percaya kamu sudah merawat saya..

saya punya hati...setiap kata-kata kamu saya dapat memahami...dan saya punya kotak memori untuk menyimpan kata-kata kamu..bila saya terkenang kembali kata-kata kamu, air di belakang mata saya akan dipaksa untuk berjurai turun ..

saya harap saya tidak perlu bermain dengan ekspresi muka..tapi apa yang berlaku sekarang, saya tak mampu menanggung sendiri.. saya perlu teman untuk memahami dan memberi semangat supaya saya boleh kembali bernafas.. saya perlu kamu... saya harap kamu mengerti isi hati ku..

saya harap hati saya lutsinar agar kamu dapat membaca apa yang terkandung di dalam hati saya..

No comments:

Post a Comment