Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 16, 2011

Kata hati buat kamu


Kawan datang, kawan pergi..
Bagai angin yang berhembus lalu,

Hakikat hidup ,
Membawa manusia menerjah dunia luas terbentang,
Membawa manusia kepada fitrah alam,
Membawa manusia kepada tanggungjawab insan dan ummah,

Meninggalkan aku kembali sendiri,
Meneruskan hidup , menggapai impian..

Kamu..
Tidak sekali ku kesal dengan sebuah ingatan,
Kita ketawa menyelam perasaan ,
Sedih dan hiba kau penyejuk duka,
Kehadiranmu membawa sinar bahagia,
Kaulah teman kau lah sahabat,

Masa berputar pantas,
Kaki melangkah jauh ,
Kita melakar sejarah kehidupan,
Kita menggapai cita cita
Dunia berbeza melukis jurang antara kita,

Hari ini aku rindu,
Kenangan universiti bersamamu,
Hadirnya kamu mengubah hidupku,
Akan ku kenang selalu, saat itu.

Waktu aku di akad nikah dulu,
Aku berpaling melihatmu,
Air mata gembira mengalir di pipi mu,
Aku tahu kau merestuiku..

Tiap hari aku berdoa,
Agar cinta sejati kau miliki,
Kebahagiaanku kini, aku mahu kau rasai,
Suatu hari ,aku pasti , kau pasti akan temui,

Kawan datang, kawan pergi,
Bagai angin yang berhembus lalu,

Tapi tidak akan ku biarkan ia berlaku,
Biar jauh beribu batu,
Biar jarang kita bertemu,
Kau tetap akan kekal menjadi sahabatku,

Doaku agar kau sentiasa bergembira selalu,



Selamat Hari Jumaat Nur Raihan Binti Zainal Abidin






No comments:

Post a Comment